What We Do

WAT WIJ VOOR JE DOEN

Onze hoofdapplicaties zijn JOIN, Fixi en Minute. Daarnaast biedt met name JOIN talloze modules om de software volledig naar jouw wensen in te richten – waarbij onze consultants en projectmanagers je op allerlei manieren kunnen ontzorgen met onze dienstverlening. Op deze pagina vind je een overzicht van álle producten en diensten van Decos, handig alfabetisch gerangschikt zodat je precies kunt vinden wat je zoekt.

C
F

Beheer JOIN Klantcontact

Kost het up-to-date houden van je JOIN Klantcontact-omgeving je meer tijd dan je lief is? Decos kan een deel van je werk uit handen nemen, zodat jij meer tijd hebt om jouw collega’s optimaal te bedienen met alle functionaliteiten en mogelijkheden die JOIN Klantcontact jullie te bieden heeft!

Beheer JOIN Klantcontact

Bestuurlijke Besluitvorming

Met de module Bestuurlijke Besluitvorming van JOIN optimaliseer je het besluitvormingsproces binnen jouw gemeente. Het helpt je de processen digitaal voor te bereiden met ondersteuning vanuit het zaaksysteem. Het besluitvormingsproces is onderdeel van een lopende zaak, waarbij je voorstellen gemakkelijk kunt accorderen of agenderen.

Bestuurlijke Besluitvorming

Cloud

Toekomstgericht werken betekent flexibiliteit: overal je bestanden openen waar en wanneer je maar wilt. Met een cloud-oplossing zoals JOIN die biedt, kan dat. Naast flexibiliteit biedt de cloud nog veel meer voordelen. Deze voordelen gelden voor al onze oplossingen van JOIN.

Cloud

Contractbeheer

Voor een duidelijk overzicht van alle contracten binnen jouw organisatie, is het zaak dat deze goed beheerd worden. Contractbeheer van JOIN zorgt voor eenduidige en inzichtelijke registraties van contracten.

Contractbeheer

Digitale Handtekening

Veilig, efficiënt en digitaal: dat is de digitale handtekening van JOIN. Met deze module kun je onder elk mogelijk digitaal document je handtekening zetten, die juridisch even krachtig is als de handgeschreven ondertekening. Met JOIN kun je documenten van jouw unieke digitale handtekening voorzien die even veilig is als een geschreven handtekening. Ieder document dat je digitaal wilt versturen kun je ook digitaal ondertekenen. Hierdoor kan zakelijk documentenverkeer met een formeel of juridisch karakter nu geheel digitaal plaatsvinden. Bovendien spaart het gebruik van digitale handtekeningen tijd en papier én voorkomt het fraude.

Digitale Handtekening

E-formulieren

Samen maken wij de online dienstverlening van jouw organisatie toegankelijker. Met de cloud-oplossing E-formulieren van JOIN kunnen je inwoners eenvoudiger hun verzoeken indienen: digitaal, vanaf elk device – zoals zij verwachten van een organisatie die met haar tijd mee gaat.

E-formulieren

EvenementAssistent

Bij de aanvraag van een vergunning voor een evenement komt veel kijken. Vaak gaat dit gepaard met talloze mails tussen organisator, gemeente en adviesdiensten. EvenementAssistent automatiseert dit proces waarbij iedereen in één omgeving samenwerkt. Zo werk je efficiënt en overzichtelijk samen.

EvenementAssistent

Factuurverwerking

Doorloop het hele proces van factuurverwerking efficiënt en snel in JOIN. Met digitale factuurafhandeling valt vaak nog veel tijd en geld te besparen. Door de factuurverwerking te automatiseren kun je het proces aanzienlijk versnellen en voorkom je fouten. Met JOIN Factuurverwerking kun je facturen scannen, automatisch herkennen, volledig digitaal afhandelen en verwerken in jouw financiële pakket.

Factuurverwerking

Fixi

Losliggende stoeptegels, afgewaaide takken of overgelopen putten… Met de app Fixi kunnen kleine of grote ongemakken op straat snel en eenvoudig worden gemeld en worden inwoners op de hoogte gehouden van de reparatie. Zo maak je je inwoners meer betrokken bij de buurt en de gemeente.

Fixi

Fixi bij gemeente Oegstgeest

Het team Beheer & Onderhoud is enorm gedreven om de gemeente schoon te houden. Zij maken daarbij gebruik van het Fixi-platform voor het behandelen van Meldingen Openbare Ruimte.

Fixi bij gemeente Oegstgeest

Health Monitor

Jij wilt toch ook dat al je applicaties zo goed mogelijk blijven functioneren? Met de JOIN Health Monitor houd je de vinger aan de pols door proactief gegevens te monitoren van JOIN, waarbij alle benodigde informatie overzichtelijk wordt weergegeven in een dashboard.

Health Monitor

JOIN

Of je nu bij de overheid of in een bedrijf werkt: JOIN helpt je met digitaal werken, zodat alles op kantoor efficiënter en makkelijker gaat. JOIN is koploper binnen de markt van zaaksystemen en document management. Daarnaast biedt JOIN een klantcontactsysteem en talloze mogelijkheden voor e-dienstverlening.

JOIN

JOIN Klantcontact

Eenvoudig en direct antwoord op elke klantvraag vanuit één slim systeem: met JOIN Klantcontact kan jouw KCC-team alle informatie uit alle bronnen binnen de organisatie opzoeken. Intelligent en efficiënt.

JOIN Klantcontact

JOIN Klantcontact bij gemeente Edam-Volendam

Om de dienstverlening voor de inwoners te vergroten was gemeente Edam-Volendam op zoek naar een slim klantcontact systeem: één oplossing waarmee eenvoudig en direct antwoord gegeven kan worden op elke klantvraag.

JOIN Klantcontact bij gemeente Edam-Volendam

JOIN Klantcontact bij gemeente Huizen

Een naadloze integratie tussen het Klant Contact Systeem en het zaaksysteem van JOIN was reden voor de gemeente Huizen om voor Decos te kiezen. Zij wilden onder andere direct inzicht in eerdere contactmomenten en op een snelle manier een complete terugbelnotitie maken.

JOIN Klantcontact bij gemeente Huizen

JOIN Klantcontact bij Openbaar Ministerie

Het OM verwerkt jaarlijks 213.000 strafzaken. Mensen die in aanraking komen met het OM kunnen bellen naar dertien verschillende klantcontactcentra verdeeld over het land. Met Klantcontact van JOIN kan het OM alle informatie uit alle bronnen centraal verzamelen.

JOIN Klantcontact bij Openbaar Ministerie

JOIN Mobile

JOIN Mobile is een app die écht iets toevoegt aan de ervaring van JOIN. In samenwerking met de klant (en bij de klant) hebben we een geheel nieuwe interface ontworpen en gekeken naar de functies die de applicatie moet hebben. Het resultaat is JOIN Mobile, een app die volledig aansluit bij deze tijd. Met een heldere, nieuwe en stijlvolle interface die je op weg helpt in het afhandelen van je zaken – waar en wanneer je wil.

JOIN Mobile

JOIN Search

Vind snel en eenvoudig je zaken, documenten en bestanden terug in het Zaaksysteem van JOIN door middel van slimme zoekalgoritmen. Een goed informatiesysteem bevat niet alleen optimale functies voor het veilig en betrouwbaar opslaan van (grote hoeveelheden) informatie, maar moet ook beschikken over perfecte mogelijkheden voor het beschikbaar stellen van deze informatie. Met de nieuwe zoekmachine in het Zaaksysteem van JOIN stellen wij je in staat om sneller en eenvoudiger informatie te vinden.

JOIN Search

JOIN Zaaksysteem bij gemeente Amsterdam

Hoe werkt Amsterdam digitaal samen? Amsterdam werkt met JOIN waardoor alles op kantoor efficiënter en makkelijker gaat. Gemeente Amsterdam kan nu op afstand samenwerken met collega’s, en overal documenten raadplegen en bewerken.

JOIN Zaaksysteem bij gemeente Amsterdam

LeerlingenVervoer

Met de online applicatie kunnen ouders eenvoudig hun aanvraag voor leerlingenvervoer indienen. Zij doorlopen alle vragen om de reismogelijkheden van hun kind in kaart te brengen. In de meeste gevallen hoef jij de beslissing alleen nog maar te controleren. Zo houd je meer tijd over voor de mensen die jij je volle aandacht wilt geven.

LeerlingenVervoer

LeerlingenVervoer bij gemeente Nijmegen

De gemeente Nijmegen is een van de eerste gebruikers van LeerlingenVervoer. Nijmegen werkt sinds 2015 efficiënter door de toepassing van LeerlingenVervoer. Dankzij de digitalisatie besparen ze nu veel tijd en reageren de inwoners positief op het gemakkelijk in te vullen formulier en de snelle reactietijd.

LeerlingenVervoer bij gemeente Nijmegen

Mailbox Manager

Mail. Wie heeft er niet mee te maken? Waar de hoeveelheid papieren post hard terugloopt en binnen afzienbare tijd niet meer bestaat, neemt het mailverkeer, naast alle andere vormen van digitale communicatie, nog altijd toe. En veel organisaties hebben de grootste moeite om deze stroom te beheersen. Met de Mailbox Manager van JOIN kun je dit probleem eenvoudig oplossen.

Mailbox Manager

Meldingen Openbare Ruimte

Losliggende stoeptegels, afgewaaide takken of overgelopen putten… Met de app Fixi kunnen kleine of grote ongemakken op straat snel en eenvoudig worden gemeld en worden inwoners op de hoogte gehouden van de reparatie. Zo maak je je inwoners meer betrokken bij de buurt en de gemeente.

Meldingen Openbare Ruimte

Monitor Afwijkend Gedrag

JOIN introduceert een superslimme nieuwe security module: de Monitor Afwijkend Gedrag. Met deze service kun je proactief en automatisch afwijkend gedrag detecteren in de audit-data. Dit helpt je je security aanzienlijk beter én gemakkelijker op orde te krijgen.

Monitor Afwijkend Gedrag

Partners

Elke organisatie is uniek en vraagt om verschillende specialismen. Daarom werken wij samen met vele partners. We vullen elkaar aan met onze kennis, zodat we samen de totaaloplossing kunnen bieden die voor jouw organisatie het beste werkt.

Partners

Persoonlijke Internet Pagina

JOIN biedt een platform waarmee je snel en transparant kunt communiceren met je inwoners: de Persoonlijke Internet Pagina. Via deze cloud-oplossing kunnen inwoners online producten aanvragen en meldingen, klachten en complimenten doorgeven. Deze kun je vanuit dit platform eenvoudig oppakken en behandelen, waarbij je je inwoners op de hoogte houdt via het platform.

Persoonlijke Internet Pagina

Regelhulpen

Onze Regelhulpen stellen de gebruiker centraal. De Regelhulpen zijn oplossingen waarmee jouw inwoners snel en eenvoudig specifieke aanvragen kunnen indienen – altijd en overal, via een digitale omgeving. Zo kunnen zij met EvenementAssistent een aanvraag voor een evenement indienen, of met LeerlingenVervoer vergoedingen voor hun kind aanvragen – zonder vermoeid te raken van alle wet-en regelgeving die hierbij komen kijken. Onze 4 Regelhulpen zijn: EvenementAssistent, LeerlingenVervoer, InkomensAssistent & KennisBank.

Regelhulpen

Releaseproces

Elk kwartaal brengen onze product owners updates van onze oplossingen uit. Samen met hun teams werken ze er hard aan om je nieuwe features en prettige verbeteringen te leveren. Alles om jou te helpen om van een dienstverlenende gemeente naar een betrokken gemeenschap te bewegen. In dit artikel leggen we je graag uit hoe ons releaseproces in elkaar steekt en wat je kunt verwachten bij elke nieuwe release.

Releaseproces

Telefoonintegratie JOIN Klantcontact

Dankzij de integratie van jouw telefooncentrale met JOIN Klantcontact kun je binnenkomende klantvragen sneller en efficiënter afhandelen. Deze telefoonintegratie biedt vele voordelen. Zo kun je vanuit JOIN een telefoongesprek opnemen en volledig afhandelen. Het is ook mogelijk om een klant in de wacht te zetten en een collega te bellen om de klant mee door te verbinden. Daarnaast kun je direct de (aanwezigheids) status van je collega zien. Met de mogelijkheid om vanuit JOIN te bellen levert dit veel tijdwinst op. Het afhandelen van klantcontact met de telefoonintegratie gaat echt vele malen sneller!

Telefoonintegratie JOIN Klantcontact

Training Applicatiebeheer JOIN Klantcontact

In deze training leer je als applicatiebeheerder hoe de achterkant van JOIN Klantcontact werkt. Je leert dus alles over de opbouw van de applicatie.

Training Applicatiebeheer JOIN Klantcontact

Training applicatiebeheer JOIN Zaak & Document (basis)

Tijdens deze training leer je de basisfuncties voor het applicatiebeheer van JOIN en hoe deze toe te passen.

Training applicatiebeheer JOIN Zaak & Document (basis)

Training Applicatiebeheer JOIN Zaak & Document (gevorderd)

Deze training is op maat, duurt één dag en onderwerpen dienen aangedragen te worden door de deelnemers.

Training Applicatiebeheer JOIN Zaak & Document (gevorderd)

Training Applicatiebeheer met JOIN Zaaktypen

Tijdens deze training leer je de relatie tussen JOIN Zaaktypen en JOIN Zaak & Document wat betreft applicatiebeheer.

Training Applicatiebeheer met JOIN Zaaktypen

Training Technisch Beheer JOIN Zaak & Document

Deze training is gericht op de technische beheeraspecten van JOIN Zaak & Document.

Training Technisch Beheer JOIN Zaak & Document

Young Professionals

De Young Professionals zijn onze jonge consultants, die je kunnen helpen om de digitalisatie van jouw organisatie naar een hoger plan te tillen. Ze kijken met een frisse blik naar jouw organisatieprocessen en ondersteunen je waar jij het het hardst nodig hebt! 

Young Professionals

Zaaksysteem

Werk optimaal samen en beheer al je informatie veilig met de koploper op de markt van zaaksystemen: JOIN van Decos. JOIN helpt al meer dan 100 gemeenten om zaakgericht te werken. Daarnaast gebruiken ruim 360 organisaties het Document Management Systeem van JOIN om efficiënter, digitaal samen te werken.

Zaaksysteem

Zaaktypenbeheer

Zaaktypenbeheer van JOIN maakt het inrichten van zaaktypen eenvoudig. Deze cloud-based oplossing stelt je in staat om jouw processen optimaal te beheren.

Zaaktypenbeheer

Beheer JOIN Klantcontact

Kost het up-to-date houden van je JOIN Klantcontact-omgeving je meer tijd dan je lief is? Decos kan een deel van je werk uit handen nemen, zodat jij meer tijd hebt om jouw collega’s optimaal te bedienen met alle functionaliteiten en mogelijkheden die JOIN Klantcontact jullie te bieden heeft!

Beheer JOIN Klantcontact

Cloud

Toekomstgericht werken betekent flexibiliteit: overal je bestanden openen waar en wanneer je maar wilt. Met een cloud-oplossing zoals JOIN die biedt, kan dat. Naast flexibiliteit biedt de cloud nog veel meer voordelen. Deze voordelen gelden voor al onze oplossingen van JOIN.

Cloud

Partners

Elke organisatie is uniek en vraagt om verschillende specialismen. Daarom werken wij samen met vele partners. We vullen elkaar aan met onze kennis, zodat we samen de totaaloplossing kunnen bieden die voor jouw organisatie het beste werkt.

Partners

Releaseproces

Elk kwartaal brengen onze product owners updates van onze oplossingen uit. Samen met hun teams werken ze er hard aan om je nieuwe features en prettige verbeteringen te leveren. Alles om jou te helpen om van een dienstverlenende gemeente naar een betrokken gemeenschap te bewegen. In dit artikel leggen we je graag uit hoe ons releaseproces in elkaar steekt en wat je kunt verwachten bij elke nieuwe release.

Releaseproces

Young Professionals

Wil je:

– meer weten over onze Young Professionals?
– een kijkje in de keuken hoe zij werken?
– een goede kop koffie en een frisse blik binnen je organisatie?

Dat kan!

Young Professionals

Fixi bij gemeente Oegstgeest

Het team Beheer & Onderhoud is enorm gedreven om de gemeente schoon te houden. Zij maken daarbij gebruik van het Fixi-platform voor het behandelen van Meldingen Openbare Ruimte.

Fixi bij gemeente Oegstgeest

JOIN Klantcontact bij gemeente Edam-Volendam

Om de dienstverlening voor de inwoners te vergroten was gemeente Edam-Volendam op zoek naar een slim klantcontact systeem: één oplossing waarmee eenvoudig en direct antwoord gegeven kan worden op elke klantvraag.

JOIN Klantcontact bij gemeente Edam-Volendam

JOIN Klantcontact bij gemeente Huizen

Een naadloze integratie tussen het Klant Contact Systeem en het zaaksysteem van JOIN was reden voor de gemeente Huizen om voor Decos te kiezen. Zij wilden onder andere direct inzicht in eerdere contactmomenten en op een snelle manier een complete terugbelnotitie maken.

JOIN Klantcontact bij gemeente Huizen

JOIN Klantcontact bij Openbaar Ministerie

Het OM verwerkt jaarlijks 213.000 strafzaken. Mensen die in aanraking komen met het OM kunnen bellen naar dertien verschillende klantcontactcentra verdeeld over het land. Met Klantcontact van JOIN kan het OM alle informatie uit alle bronnen centraal verzamelen.

JOIN Klantcontact bij Openbaar Ministerie

JOIN Zaaksysteem bij gemeente Amsterdam

Hoe werkt Amsterdam digitaal samen? Amsterdam werkt met JOIN waardoor alles op kantoor efficiënter en makkelijker gaat. Gemeente Amsterdam kan nu op afstand samenwerken met collega’s, en overal documenten raadplegen en bewerken.

JOIN Zaaksysteem bij gemeente Amsterdam

LeerlingenVervoer bij gemeente Nijmegen

De gemeente Nijmegen is een van de eerste gebruikers van LeerlingenVervoer. Nijmegen werkt sinds 2015 efficiënter door de toepassing van LeerlingenVervoer. Dankzij de digitalisatie besparen ze nu veel tijd en reageren de inwoners positief op het gemakkelijk in te vullen formulier en de snelle reactietijd.

LeerlingenVervoer bij gemeente Nijmegen

Bestuurlijke Besluitvorming

Met de module Bestuurlijke Besluitvorming van JOIN optimaliseer je het besluitvormingsproces binnen jouw gemeente. Het helpt je de processen digitaal voor te bereiden met ondersteuning vanuit het zaaksysteem. Het besluitvormingsproces is onderdeel van een lopende zaak, waarbij je voorstellen gemakkelijk kunt accorderen of agenderen.

Bestuurlijke Besluitvorming

Contractbeheer

Voor een duidelijk overzicht van alle contracten binnen jouw organisatie, is het zaak dat deze goed beheerd worden. Contractbeheer van JOIN zorgt voor eenduidige en inzichtelijke registraties van contracten.

Contractbeheer

Digitale Handtekening

Veilig, efficiënt en digitaal: dat is de digitale handtekening van JOIN. Met deze module kun je onder elk mogelijk digitaal document je handtekening zetten, die juridisch even krachtig is als de handgeschreven ondertekening. Met JOIN kun je documenten van jouw unieke digitale handtekening voorzien die even veilig is als een geschreven handtekening. Ieder document dat je digitaal wilt versturen kun je ook digitaal ondertekenen. Hierdoor kan zakelijk documentenverkeer met een formeel of juridisch karakter nu geheel digitaal plaatsvinden. Bovendien spaart het gebruik van digitale handtekeningen tijd en papier én voorkomt het fraude.

Digitale Handtekening

E-formulieren

Samen maken wij de online dienstverlening van jouw organisatie toegankelijker. Met de cloud-oplossing E-formulieren van JOIN kunnen je inwoners eenvoudiger hun verzoeken indienen: digitaal, vanaf elk device – zoals zij verwachten van een organisatie die met haar tijd mee gaat.

E-formulieren

Factuurverwerking

Doorloop het hele proces van factuurverwerking efficiënt en snel in JOIN. Met digitale factuurafhandeling valt vaak nog veel tijd en geld te besparen. Door de factuurverwerking te automatiseren kun je het proces aanzienlijk versnellen en voorkom je fouten. Met JOIN Factuurverwerking kun je facturen scannen, automatisch herkennen, volledig digitaal afhandelen en verwerken in jouw financiële pakket.

Factuurverwerking

Health Monitor

Jij wilt toch ook dat al je applicaties zo goed mogelijk blijven functioneren? Met de JOIN Health Monitor houd je de vinger aan de pols door proactief gegevens te monitoren van JOIN, waarbij alle benodigde informatie overzichtelijk wordt weergegeven in een dashboard.

Health Monitor

JOIN Mobile

JOIN Mobile is een app die écht iets toevoegt aan de ervaring van JOIN. In samenwerking met de klant (en bij de klant) hebben we een geheel nieuwe interface ontworpen en gekeken naar de functies die de applicatie moet hebben. Het resultaat is JOIN Mobile, een app die volledig aansluit bij deze tijd. Met een heldere, nieuwe en stijlvolle interface die je op weg helpt in het afhandelen van je zaken – waar en wanneer je wil.

JOIN Mobile

JOIN Search

Vind snel en eenvoudig je zaken, documenten en bestanden terug in het Zaaksysteem van JOIN door middel van slimme zoekalgoritmen. Een goed informatiesysteem bevat niet alleen optimale functies voor het veilig en betrouwbaar opslaan van (grote hoeveelheden) informatie, maar moet ook beschikken over perfecte mogelijkheden voor het beschikbaar stellen van deze informatie. Met de nieuwe zoekmachine in het Zaaksysteem van JOIN stellen wij je in staat om sneller en eenvoudiger informatie te vinden.

JOIN Search

Mailbox Manager

Mail. Wie heeft er niet mee te maken? Waar de hoeveelheid papieren post hard terugloopt en binnen afzienbare tijd niet meer bestaat, neemt het mailverkeer, naast alle andere vormen van digitale communicatie, nog altijd toe. En veel organisaties hebben de grootste moeite om deze stroom te beheersen. Met de Mailbox Manager van JOIN kun je dit probleem eenvoudig oplossen.

Mailbox Manager

Monitor Afwijkend Gedrag

JOIN introduceert een superslimme nieuwe security module: de Monitor Afwijkend Gedrag. Met deze service kun je proactief en automatisch afwijkend gedrag detecteren in de audit-data. Dit helpt je je security aanzienlijk beter én gemakkelijker op orde te krijgen.

Monitor Afwijkend Gedrag

Persoonlijke Internet Pagina

JOIN biedt een platform waarmee je snel en transparant kunt communiceren met je inwoners: de Persoonlijke Internet Pagina. Via deze cloud-oplossing kunnen inwoners online producten aanvragen en meldingen, klachten en complimenten doorgeven. Deze kun je vanuit dit platform eenvoudig oppakken en behandelen, waarbij je je inwoners op de hoogte houdt via het platform.

Persoonlijke Internet Pagina

Telefoonintegratie JOIN Klantcontact

Dankzij de integratie van jouw telefooncentrale met JOIN Klantcontact kun je binnenkomende klantvragen sneller en efficiënter afhandelen. Deze telefoonintegratie biedt vele voordelen. Zo kun je vanuit JOIN een telefoongesprek opnemen en volledig afhandelen. Het is ook mogelijk om een klant in de wacht te zetten en een collega te bellen om de klant mee door te verbinden. Daarnaast kun je direct de (aanwezigheids) status van je collega zien. Met de mogelijkheid om vanuit JOIN te bellen levert dit veel tijdwinst op. Het afhandelen van klantcontact met de telefoonintegratie gaat echt vele malen sneller!

Telefoonintegratie JOIN Klantcontact

Zaaktypenbeheer

Zaaktypenbeheer van JOIN maakt het inrichten van zaaktypen eenvoudig. Deze cloud-based oplossing stelt je in staat om jouw processen optimaal te beheren.

Zaaktypenbeheer

EvenementAssistent

Bij de aanvraag van een vergunning voor een evenement komt veel kijken. Vaak gaat dit gepaard met talloze mails tussen organisator, gemeente en adviesdiensten. EvenementAssistent automatiseert dit proces waarbij iedereen in één omgeving samenwerkt. Zo werk je efficiënt en overzichtelijk samen.

EvenementAssistent

Fixi

Losliggende stoeptegels, afgewaaide takken of overgelopen putten… Met de app Fixi kunnen kleine of grote ongemakken op straat snel en eenvoudig worden gemeld en worden inwoners op de hoogte gehouden van de reparatie. Zo maak je je inwoners meer betrokken bij de buurt en de gemeente.

Fixi

JOIN

Of je nu bij de overheid of in een bedrijf werkt: JOIN helpt je met digitaal werken, zodat alles op kantoor efficiënter en makkelijker gaat. JOIN is koploper binnen de markt van zaaksystemen en document management. Daarnaast biedt JOIN een klantcontactsysteem en talloze mogelijkheden voor e-dienstverlening.

JOIN

JOIN Klantcontact

Eenvoudig en direct antwoord op elke klantvraag vanuit één slim systeem: met JOIN Klantcontact kan jouw KCC-team alle informatie uit alle bronnen binnen de organisatie opzoeken. Intelligent en efficiënt.

JOIN Klantcontact

LeerlingenVervoer

Met de online applicatie kunnen ouders eenvoudig hun aanvraag voor leerlingenvervoer indienen. Zij doorlopen alle vragen om de reismogelijkheden van hun kind in kaart te brengen. In de meeste gevallen hoef jij de beslissing alleen nog maar te controleren. Zo houd je meer tijd over voor de mensen die jij je volle aandacht wilt geven.

LeerlingenVervoer

Meldingen Openbare Ruimte

Losliggende stoeptegels, afgewaaide takken of overgelopen putten… Met de app Fixi kunnen kleine of grote ongemakken op straat snel en eenvoudig worden gemeld en worden inwoners op de hoogte gehouden van de reparatie. Zo maak je je inwoners meer betrokken bij de buurt en de gemeente.

Meldingen Openbare Ruimte

Regelhulpen

Onze Regelhulpen stellen de gebruiker centraal. De Regelhulpen zijn oplossingen waarmee jouw inwoners snel en eenvoudig specifieke aanvragen kunnen indienen – altijd en overal, via een digitale omgeving. Zo kunnen zij met EvenementAssistent een aanvraag voor een evenement indienen, of met LeerlingenVervoer vergoedingen voor hun kind aanvragen – zonder vermoeid te raken van alle wet-en regelgeving die hierbij komen kijken. Onze 4 Regelhulpen zijn: EvenementAssistent, LeerlingenVervoer, InkomensAssistent & KennisBank.

Regelhulpen

Zaaksysteem

Werk optimaal samen en beheer al je informatie veilig met de koploper op de markt van zaaksystemen: JOIN van Decos. JOIN helpt al meer dan 100 gemeenten om zaakgericht te werken. Daarnaast gebruiken ruim 360 organisaties het Document Management Systeem van JOIN om efficiënter, digitaal samen te werken.

Zaaksysteem

Trainingen JOIN Klantcontact

Wij bieden twee trainingen voor JOIN Klantcontact: een gebruikerstraining en een training voor applicatiebeheerders. Klik op onderstaande knop voor alle praktische informatie en aanmelding voor deze trainingen.

Trainingen JOIN Klantcontact

Trainingen JOIN Zaak & Document

Wij bieden verschillende trainingen voor JOIN Zaak & Document: - Training Applicatiebeheer basis - 2 daags
- Training Applicatiebeheer gevorderd - 1 daags
- Training Applicatiebeheer met JOIN Zaaktypen - 1 daags
- Training Technisch beheer - 2 daags

Klik op onderstaande knop voor alle praktische informatie en aanmelding voor deze trainingen.

Trainingen JOIN Zaak & Document